Yodobashi Sitesi HK.
0
●32
- 15-06-2026, 22:42:49Merhaba Japonya'da bir arkadaşım var. Dönerken drone almasını istedim, nakit ödeme yapamayacağımdan Yodobashi'den ürün aldım, oteline teslimat yapmalarını istedim. Ödeme adımında 3D Secure vs. bir sorun olmadı ama 06/16/2026 00:11'da gerçekleşen ödeme için "Ödeme Onayı Bekleniyor" dedi. Bankama baktığımda ise sanal kartta halen o bakiye çekilmeden durduğunu gördüm bankayı aradım işletme onay verir çekebilir dedi. 3D Secure olduktan sonra ödeme anlık çekilmiyor mu sonrasında işletme paraya onay verip çekebiliyor mu anlamadım.