Merhaba,
İhlali yeni yaptıysanız hemen e-devlete düşmeyebiliyor. Bu tarz durumlarda ben şöyle yapıyorum; kgm sayfasında borç görünüyorsa ilgili kurumun ödeme sayfasından sorguluyorum. Eğer borç görünüyorsa kendi sayfalarından kart ile ödeme sağlıyorum.
Bir süre HGS bakiyenizden çekmeye çalışıyorlar. Genelde ondan dolayı borç görünmüyor.