merhaba claude api/ai platformu acma hakkinda
2
●206
- 12-06-2026, 02:43:53merhaba hocalarim simdi bir dusuncem var benim su an kullaniyorum konuya geceyim, elimde ciddi anlamda limiti asiri asiri yuksek claude apisi gpt apisi falan var claudenin chat basina token limiti 1m bu zamana kadar 15 kez chat degistirdim buyuklugu bir tik boyle anlasilabilir belki her neyse simdi ben bir site yapmayi dusunuyorum bu apilerle claude modelleri gpt modelleri vs olucak ama bunu nerede pazarlayabilirim paketleri nerede satabilirim bundan emin degilim bu konuda onerisi vs olan var mi baslayacagim projeye hatta basladimda bu kisim cok kafama takildi nerede satabilirim gibisinden falan
- 12-06-2026, 04:15:45onu dusunuyorum hocamda nerede satabilirim idk kitlem yok pek siteyi acip ads cikicam sanirsamXiplareX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle