• 11-06-2026, 14:15:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar, sitede ikonlar gitmiş sizde de öyle mi?
  • 11-06-2026, 14:16:28
    #2
    Bi ctrl + shift + r yap hocam dün bendede öyleydi düzeldi
  • 11-06-2026, 14:16:35
    #3
    Hangi sitede ? R10 da mı ?
  • 11-06-2026, 14:16:46
    #4
    Evet hocam.
  • 11-06-2026, 14:21:21
    #5
    Bende bir problem yok hocam.
  • 11-06-2026, 14:31:17
    #6
    düzeldi bende kral utku bey bakıyor @UtkuTR;
  • 11-06-2026, 14:58:31
    #7
    Sorun düzelmiş arkadaşlar konuma cevap yazan herkese teşekkür ederim.
  • 11-06-2026, 15:24:36
    #8
    Sorun yok.
  • 11-06-2026, 17:03:45
    #9
    Düzelmiş olmalı, eğer yaşadığınız bir problem varsa bu mesajımı alıntılarsanız sevinirim.