İnterneti yoğun kullanan biriyim, ne yapsam bilemedim. 50mbit vdsl 700₺
Redbox ve turbobox 1700₺
Superbox limitsiz olmadığı için düşünmedim.
Redbox ve turbobox üst hız limiti var, birinde 200, birinde 300mbit. Fakat malum altyapılarla bu hızları verebilirler mi emin olamadım.
Siz olsanız nasıl ilerlerdiniz?