• 10-06-2026, 13:07:34
    #1
    Merhaba,
    Forti firewall VmWare için kurulum yaptım web gui üzerinden giriş yaptım ama vlan oluşturmama izin vermiyor limit hatası diyor, güncel sürüm oldugu içinmi açtırmıyor acaba?
    veya nasıl kullanabiliriz sanal ortamda vlan kurulum ipsec v.s yapmak istiyorum
  • 10-06-2026, 13:14:05
    #2
    Hocam Selamlar Fortigate yerine Mikrotik Kurabilirsin eğer destek istersen @xtroxtro işinde uzmandır gönül rahatlığı ile destek alabilirsin.
  • 10-06-2026, 13:20:26
    #3
    Lisanslama sorunudur, 60 günlük deneme lisansı alarak yapman lazım.