BÖYLE BİR PANELİ KULLANIRMIYIDIZ
birden fazla provider hesabını tek yerden yönetebiliyorsunuz
provider servisleri belirli aralıklarla otomatik güncelleniyor
fiyat min/max ve servis durumu değişiklikleri takip ediliyor
kendinize göre kar oranı tanımlama
maliyetin altına düşmeyi engelleyen kurallar koyabiliyorsunuz
ani fiyat artışlarında servis otomatik onaya düşebiliyor
riskli servisleri otomatik pasife alabiliyorsunuz
panelinize veri göndermeden önce test mekanizması çalışıyor
yapılan tüm işlemleri ve hataları tek ekrandan görebiliyorsunuz
hangi provider ne kadar sorun çıkarmış, hangi servislerde değişiklik olmuş takip edebiliyorsunuz
son senkronizasyonlar, başarısız işlemler ve kritik uyarılar tek yerde toplanıyor
Benim merak ettiğim şu;
Böyle bir sistem gerçekten işinize yararmı
aylık lisans ücreti verip böyle bir hizmet almak istermiydiniz.
SMM Kullanıcıları içeri
8
●238
- 09-06-2026, 22:33:51
- 09-06-2026, 22:37:43Güzel sade bir sistem gibi bence. Aldıkları hizmetlerin hem raporu hem güvenliği hemde islemleri otomatik olarak yapılacakyusufsglm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-06-2026, 00:40:55beğenen çıktı deseneAnyelasmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-06-2026, 00:53:17Bence sektöre böyle birşey gerekli şimdiden başarılar 🙏🏻hostingstor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-06-2026, 08:06:30Yok orayı satın almayacam 😄 bizim proje biraz daha kapsamlı olurokyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle