• 04-06-2026, 13:12:55
    #1
    hocalarım selam yarın askere gidiyorum, 1 ay bedelli askerlik yapıcam istanbul içi 1 aylık ödünç veya uygun bir ücretle tuşlu telefon verebilcek varsa bugün elden teslim almak isterim, yardımcı olucak abi ve kardeşlerime şimdiden teşekkürlerimi ilettiyorum, 1 ay aranızda olamayacağım, sağlıcakla kalın

    https://api.whatsapp.com/send/?phone...r&app_absent=0
  • 04-06-2026, 13:17:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı teskereler hocam
  • 04-06-2026, 13:17:31
    #3
    Hayırlı teskereler hocam
  • 04-06-2026, 14:22:17
    #4
    Bordo Bedellim tez zamanda git gel vatanın sana ihtiyacı var ( parasal ve komutanlara hizmet ) Telefonculardan 800 1k ya alırsın bu arada..
  • 04-06-2026, 18:16:27
    #5
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı teskereler hocam
    emirsandk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı teskereler hocam
    Serryweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bordo Bedellim tez zamanda git gel vatanın sana ihtiyacı var ( parasal ve komutanlara hizmet ) Telefonculardan 800 1k ya alırsın bu arada..
    Hepinize teşekkür ediyorum