hocalarım selam yarın askere gidiyorum, 1 ay bedelli askerlik yapıcam istanbul içi 1 aylık ödünç veya uygun bir ücretle tuşlu telefon verebilcek varsa bugün elden teslim almak isterim, yardımcı olucak abi ve kardeşlerime şimdiden teşekkürlerimi ilettiyorum, 1 ay aranızda olamayacağım, sağlıcakla kalın
https://api.whatsapp.com/send/?phone...r&app_absent=0