• 02-06-2026, 23:40:18
    #1
    Konu Kapanmıştır teşekkürler.
  • 02-06-2026, 23:42:42
    #2
    PowerPcShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar uzun dönem askerliğim biteli 1 buçuk sene oldu bugün seferberlik tatbikat görevi için askerlik şubesine çağrıldım. 12 gün eğitim için tekrardan askere gidicem varmı aynı durumda olan 😂
    benim 15 yıldır var hava savunmayım ses yok senin sınıf ne hocam
  • 02-06-2026, 23:43:49
    #3
    Tebligat nerden geldi hocam 😊
  • 03-06-2026, 00:06:20
    #4
    E-devlet üzerinden "Askerliğim" yazıp Yedeklik Dönemi'nizin bitiş süresini ve varsa size gelen bir görev görebilirsiniz. 41 yaşına kadar askerliğe tatbikat ve olası savaş durumlarında seferlik için çağrılabilirsiniz. Tatbikat için çağırmaya başlamışlar birçok kişiyi. E-devlete girip kontrol edin derim.
  • 03-06-2026, 00:30:11
    #5
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Bana da seferberlik görevi çıkmıştı 11 yılım kalmış hala çıkmadı bakalım.
  • 03-06-2026, 02:18:43
    #6
    Hocam bildiğim kadarıyla bazı kişilere atıyor beni de 1 ay önce tebligatı almam için aramışlardı.