Merhaba,R10.net üzerinde özel mesaj kutum sürekli doluyor ve yeni mesaj alamıyorum. Eski mesajları silsem de kısa sürede tekrar doluyor. Çözüm önerileriniz nelerdir.
Teşekkürler.
Özel Mesaj Kutusu Doldu Çözüm Önerisi
9
●260
- 02-06-2026, 21:53:56
- 02-06-2026, 21:55:31Ekstra mesaj kutusu satın alın
https://www.r10.net/premium-uyelik-r...esaj-kutulari/
Yada premium üyelik
https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/ - 02-06-2026, 22:04:41Önce tüm mesajları toplu yedekleyin sonradan silin, burada anlatılmış.
https://www.r10.net/1076109893-post4.html