• 02-06-2026, 21:53:56
    #1
    Merhaba,R10.net üzerinde özel mesaj kutum sürekli doluyor ve yeni mesaj alamıyorum. Eski mesajları silsem de kısa sürede tekrar doluyor. Çözüm önerileriniz nelerdir.
    Teşekkürler.
  • 02-06-2026, 21:54:45
    #2
    Premium üyelik veya mesaj kotası satın alabilirsiniz panele girip ordan yükseltmeler kısmından hocam.
  • 02-06-2026, 21:54:56
    #3
    Cevap sağ üssteki butonda.
  • 02-06-2026, 21:55:31
    #4
    Kurumsal PLUS
    Ekstra mesaj kutusu satın alın
    https://www.r10.net/premium-uyelik-r...esaj-kutulari/
    Yada premium üyelik
    https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/
  • 02-06-2026, 22:00:47
    #5
    Özel Mesajlarım ın solunda bir menü var orada giden mesajlar kısmınıda temizleyin hocam
  • 02-06-2026, 22:04:41
    #6
    Önce tüm mesajları toplu yedekleyin sonradan silin, burada anlatılmış.

    https://www.r10.net/1076109893-post4.html
  • 02-06-2026, 22:05:50
    #7
    arkadaşlar cevaplamış ekstra mesaj kutusu alabilirsiniz.
  • 02-06-2026, 22:07:37
    #8
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Bu olayın kaldırılmasını istiyorum ya , biz kurumsalız müşterilerimiz normal üye ben bile mesaj atamıyorum üyeye sonra saçma sapan konu açıp dürtüp ulaşmaya çalışıyoruz.
  • 02-06-2026, 22:13:17
    #9
    mağduriyetler oluşturabilecek bir durum.

    ticaret yapıyoruz her şey pm de. mesaj kutusu doluyor siliyorum adam sonra böyle bir şey konuşmadık diyor. nasıl kanıtlıcam ?

    sürekli yedek almak falan saçma. normal üyelerin kotasının 250 olması gerek