Özal döneminde Orta Dlrek sınıfı vardı.
Memur kesimi, kendi halinde olan insanlardı.
Biz de öyleydik. Öğretmen maaşı ile geçinirdik.
Şu an ile kıyaslarsak inanılmaz iyiydik.
Tatilse tatil, arabaysa araba. Çok şükür keyifliydik.
Şimdi bu sınıf yok oldu.
Ya en diptesin ya en üstte.
Dipte olanlar zaten ay sonunu getiremiyor. Borç, haciz vs. Umut sıfır..
Orta Direk sınıfı nerde?
4
●180
- 02-06-2026, 21:17:57kimseyi yerme veya övme peşinde değilim ama şu an öğretmenler kaymak tabakada. Evimin karşısında ilkokul var ve her öğretmenin altında hatırı sayılı arabalar var. Tesla, togg vs. en mütavazisi 2025 clio. Her sabah okulun önü lüks galeri gibi. Tatilleri de hak getire. Eminim ki hiçbiri yazlarını evde geçirmiyordur.
- 02-06-2026, 21:19:33Kaymak tabaka ha.vermeer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be - 02-06-2026, 21:36:38Helal olsun onlara, Atatürk'ün de dediği gibi, milletvekili maaşları öğretmen maaşlarını geçmesin!vermeer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle