• 02-06-2026, 14:23:58
    #1
    Dostlar selamlar. 1 yıldır kullandığım 20 gb 1000dk her yöne ve 250 sms 159 tl'idi. Vodafone'nın yeni teklifi şöyle.
    10GB 1000 dk her yöne konuşma ve 250 sms : 295 TL
    20GB 1000 dk her yöne konuşma ve 250 sms : 370 TL
    30GB 1000 dk her yöne konuşma ve 250 sms : 375 TL

    Sizce nasıl daha uygunu varmıdır diğer operatörlerde?
  • 02-06-2026, 14:25:58
    #2
    Benimde aynı tarife. Teklif de aynı 🤔 30 gb mantıklı gibi ama vodafone çekim kalitesi çok sıkıntılı