• 01-06-2026, 20:59:53
    #1
    bunu alsam iyi mi
  • 01-06-2026, 21:04:28
    #2
    forumda bir arkadaş satıyordu rks bisikletti sanırım
  • 01-06-2026, 21:05:21
    #3
    omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda bir arkadaş satıyordu rks bisikletti sanırım
    sıfır daha iyi hocam
  • 01-06-2026, 21:06:59
    #4
    JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfır daha iyi hocam
    valla bende scooter almayı düşünüyorum fakat ülkemizdeki trafik canavarlarını görünce vazgeçiyorum.
  • 01-06-2026, 21:24:47
    #5
    Sıfır volta vb 1 neo var kuruldu kullanılmadı depoda yatıyor a 101 gibi uygun fiyata verebilirim.
  • 01-06-2026, 21:25:03
    #6
    Volta VSA mevcut elimde garantisi bitti fakat kendim ek 1 yıl garanti sunarım ürüne.