• 01-06-2026, 17:33:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Facebook metadan iade vs alıyorum hem meta hem bankadan değişiyor bunların yasal yola başvurma olayı var mı daha önce hiç metadan dava yiyen oldu mu şuana kadar 2 ayda 300k ya yakın iade aldım
  • 01-06-2026, 17:35:01
    #2
    Kurumsal PLUS
    gundemdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook metadan iade vs alıyorum hem meta hem bankadan değişiyor bunların yasal yola başvurma olayı var mı daha önce hiç metadan dava yiyen oldu mu şuana kadar 2 ayda 300k ya yakın iade aldım
    Hiç birşey olmaz hocam böyle devam edin. Hatta sadece bunu foruma yazmakla kalmayın bence bi kaç gazeteye ilanda verin birşey olmuyacağı varsada başınıza iş getirin
  • 01-06-2026, 17:36:06
    #3
    mertdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç birşey olmaz hocam böyle devam edin. Hatta sadece bunu foruma yazmakla kalmayın bence bi kaç gazeteye ilanda verin birşey olmuyacağı varsada başınıza iş getirin
    Dava olmayacağına adım kadar eminim de hocam merakımdan sordum yani yiyen oldu mu acaba diye 🥰