• 31-05-2026, 16:45:26
    #1
    Merhabalar, https://engelliler.net i yeni hazırladım, Şuan Test yayınında . görüş önerilerinizi esirgemeyin lütfen.
  • 31-05-2026, 16:47:19
    #2
    Görme engelliler içinde dokunuca sesli olarak söyleyen vb. benzeri özellik güzel olur.
  • 31-05-2026, 16:55:37
    #3
    Elinize sağlık ama projenin hedef kitlesine ulaşabilmesi için A11y standartları eksik kalmış.
  • 31-05-2026, 16:57:41
    #4
    Eline sağlık ama bunu eleştiri gibi düşünme , Adını Engelsizler diye yapsaydın daha iyi olurdu bence
  • 31-05-2026, 16:58:32
    #5
    hocam sanırım engellisiniz yada engelli yakınınız var böyle bir şey aklınıza gelmiş ama hiç kimse bir yardım yapmaz *********** cok malum bir de gerekli izinler gerekli
  • 31-05-2026, 21:45:48
    #6
    o konuda haklısınız..
  • 31-05-2026, 21:47:01
    #7
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görme engelliler içinde dokunuca sesli olarak söyleyen vb. benzeri özellik güzel olur.
    görme engelliler için altyapı uygun. siteye giriş yaptıklarında kullandıkları özel uygulama sesli okuyor