• 30-05-2026, 14:59:47
    #1
    Getir büyük, trendyol express gibi firmalarda kendi arabamızla çalışırsak para kazanabilir miyiz.

    2 Kişi yapmayı düşünüyoruz 1 kişi sabit arabayı sürecek, diğeri siparişi teslim edicek. Park sorunu, araba kontak kapat-aç gibi zaman kaybettiren şeylerden kurtulucaz böylece.

    2 kişiyi kurtarır mı ne diyorsunuz?
  • 30-05-2026, 15:04:32
    #2
    Araba ölüyor güzel kazandiriyor bunu bir yakınımız yaptı ama araba sanayiden çıkmıyor
  • 30-05-2026, 15:04:53
    #3
    Hocam biizm burda geçen bi kurye ile konustum trendyol express ve hepsijet her gün merkeze kendi arabası ile gidip kargoları alıp geliyor burda dagıtıyor misal saat yok kaçta biterse kargo basına paralar veriyorlar diye biliyorum güzel parası var ben de ptt kuryeyim o kadar kazanamıyorum
  • 30-05-2026, 15:05:04
    #4
    1 kisiyi zor kurtariyor hocam tavsiye etmem
  • 30-05-2026, 15:06:03
    #5
    Trendyol kurtarır da oraya girmek ayrı bir olay büyük paralar torpiller dönüyormuş içeride zamanında bir arkadaş araştırmıştı.
    Şartları biraz ağır diğerlerine göre en fazla 3 yaşında araç mı ne istiyorlardı, yaşı dolunca aracı yenilemek zorundasın vs vs.
    Diğer firmalar o kadar iyi değil iki kişiyi döndürmeyebilir.
  • 30-05-2026, 15:09:59
    #6
    benim kuzen yapıyor aylık +100 +120K₺ net kazancı var. Arabalı trendyol kurye
  • 30-05-2026, 15:15:27
    #7
    Bunun yerine 12 saat 12 saat çalışın daha mantıklı.
  • 30-05-2026, 15:16:26
    #8
    TASARIM AJANSI
    araçlı kurye olmayın hem araba ölüyor hem de sürekli su taşıtıyorlar beliniz fıtık oluyor
  • 30-05-2026, 15:42:34
    #9
    ben zamanında çok araştırdım büyük şehirlerde yaparsanız en max 3 asgari ücret kazanıyorsunuz vergisi araba bakım tamir derken çok değmiyor yatırıma.