• 27-05-2026, 11:02:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar, ABD borsası gibi borsalara yatırım yapmak için en iyi kurum hangisi, Vergi beyannamesi vs nasıl işliyor?
  • 27-05-2026, 11:08:56
    #2
    Midas kullanıyorum şu zamana kadar bir kere vergi almadılar, işlem ücreti ve Dolar/TL çeviriminde komisyon alıyorlar sadece.
  • 27-05-2026, 11:20:02
    #3
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Midas kullanıyorum şu zamana kadar bir kere vergi almadılar, işlem ücreti ve Dolar/TL çeviriminde komisyon alıyorlar sadece.
    hocam vergi durumunu kendiniz beyanname vermemiz gerekiyor diye biliyorum. dolar tl çevrim komisyonu %de kaç hocam?
  • 27-05-2026, 11:20:38
    #4
    yufus7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam vergi durumunu kendiniz beyanname vermemiz gerekiyor diye biliyorum. dolar tl çevrim komisyonu %de kaç hocam?
    https://www.getmidas.com/ucretler/

    Nasdaq üzerinde haftalık 3 al-sat yapabiliyorsunuz. 25000$ üstü bakiyeniz varsa bu sınır kalkıyor. Nasdaq'ın kendi kuralı
  • 27-05-2026, 11:27:18
    #5
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.getmidas.com/ucretler/

    Nasdaq üzerinde haftalık 3 al-sat yapabiliyorsunuz. 25000$ üstü bakiyeniz varsa bu sınır kalkıyor. Nasdaq'ın kendi kuralı
    teşekkürler hocam midası deneyeceğim
  • 27-05-2026, 11:28:08
    #6
    yufus7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam midası deneyeceğim
    Rica ederim hocam kaybedince üzülmeyeceğiniz miktarınız varsa opsiyon öneririm. Bol riskli ama güzel kazandırır.
  • 27-05-2026, 11:49:32
    #7
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim hocam kaybedince üzülmeyeceğiniz miktarınız varsa opsiyon öneririm. Bol riskli ama güzel kazandırır.
    hocam ilk defa gireceğim, biraz tecrübe kazandıktan sonra bakayım
  • 27-05-2026, 13:47:23
    #8
    Midas öneririm
  • 27-05-2026, 13:53:15
    #9
    Midas iyidir, hem de hazır beyanname gönderiyor yabancı hisse işlemleri için, vergi işlerini oldukça kolaylaştırıyor sisteme yüklerken.