Kimse kardeşimi baltalamasın gayet ticareti başarılı kendisiyle çok dertleştik kripto transfer işlemide yaptım xxx.xxx TL ticaretimiz oldu niye bu kadar sorun yaratıyorlar anlamadım.
Kimse kardeşimi baltalamasın gayet ticareti başarılı kendisiyle çok dertleştik kripto transfer işlemide yaptım xxx.xxx TL ticaretimiz oldu niye bu kadar sorun yaratıyorlar anlamadım.
Hocam çok teşekkür ederim arkadaşlara anlat gelde ama modları bekliyorum bu iftira atanların hepsine gereken yapılmalı
Hocam çok teşekkür ederim arkadaşlara anlat gelde ama modları bekliyorum bu iftira atanların hepsine gereken yapılmalı
Moddan onay aldıktan sonra bizzat söyle bunlara - trade hakımı kullanmak istiyorum diye varsa hepsine gereken cevabı ver r10 böyle yorum yapan kişilerin 1 tanesi kripto paralar hakında bilgisi yok ve bu ticareti bilmeyen kişiler bak kripto bozum yapan kişi yorum yapmıyor işte bunlar çekemeyen tayfalar ticaretlerde gözü olan tayfa
Moddan onay aldıktan sonra bizzat söyle bunlara - trade hakımı kullanmak istiyorum diye varsa hepsine gereken cevabı ver r10 böyle yorum yapan kişilerin 1 tanesi kripto paralar hakında bilgisi yok ve bu ticareti bilmeyen kişiler bak kripto bozum yapan kişi yorum yapmıyor işte bunlar çekemeyen tayfalar ticaretlerde gözü olan tayfa
Hocam zaten bu arkadaşlar herkesi kendi gibi sanıyorlar
1 yıl üyelik bile az adam kayıt olduğu gibi kurumsal plus alıyor direkt kripto bozum yönetimin el atması lazım bu arkadaş için söylemiyorum günahını almak istemem