Su pompasını üreten kimse var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Su pompasını üreten kimse var mı?
0
●
110
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Su pompasını üreten kimse var mı?
13-05-2026, 00:35:04
#1
gumushcu
Bir projem için DİY su pompası yapan makerler arıyorum. Acaba içimizden randımanlı şekilde suyu transfer eden pompayı üretebilen var mı? 3d yazıcılar ile üretilmiş olan olur veya başka teknik ile üretilmiş olmalı ve çıkış ağzı en az 1" olmalı.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler