• 12-05-2026, 10:44:11
    #28
    Ücret 30bin TL altındaysa bu tasarıma beğenmedim deme hakkı yok müşterinin bence...
  • 12-05-2026, 11:52:47
    #29
    Ne kadar ücrete anlaştığınız önemli 5k mi ? Yeterli bence 50k mi? Çok yetersiz.
  • 12-05-2026, 13:11:28
    #30
    ayoft.com
    Site gayet güzel, bu tarz müşterilerle iş yaparken yapılan en büyük hata beğendiği siteleri, tasarımları tam öğrenmeden, sormadan işe başlamak. Yoksa dünyanın en güzel sitesini de yapsanız onun kafasındaki tasarıma benzemediği için beğenmeyecektir. Çünkü bir yerde birkaç site görmüştür ve onun kafasında "güzel" site kavramı odur.
  • 12-05-2026, 14:09:41
    #31
    Navbar bana göre çok uzun biraz daha dar olabilirdi, iç sayfalarda da yeterli bilgi yok ve dolu dolu gelmiyor. Onun haricinde tasarım benim için okey hocam bu iki revize ile alırdım şahsen.

    Emeğinize sağlık.
  • 12-05-2026, 14:14:15
    #32
    Adwops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halı yıkamacılar, nakliyeciler bunlarla çalışma mümkünse. Beğense de paranı vermez onlar, peşin hepsini alacaksın sonra uğraşır durursun. Yapay zekanın da token'ına sağlık güzel yapmış.
    Ben kod yazmıyorum artık süreci yönetiyorum sağlam promt vermeye çalışıyorum ve promter uzmanlığı peşine devam ediyorum artık öğrenebildiğim en iyi promt yazma teknikleri için kendimi geliştiriyorum
  • 12-05-2026, 17:11:35
    #33
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    Kompozisyon iyi ama stil ve renkler demode hocam.
  • 12-05-2026, 18:42:52
    #34
    Üstteki arkadaşın dediği gibi stil ve renkler demode hissettiriyor.
  • 12-05-2026, 19:14:30
    #35
    kanka kalbin kırılmasında bi iç açıcığı yok yani
  • 12-05-2026, 19:55:43
    #36
    backlinkmatik.com
    hocam neye göre beğenmedi o önemli, yani hiç bir brief almadan, örnek tasarım, renk seçenekleri, vs. sıfırdan kendiniz karar verip yaptıysanız zaten öyle işte sorun çıkmama ihtimali yok. orada zevkler, renkler tartışılmaza döner iş.

    websitesi yapmadan önce müşterinin beklenisini, kafasındakileri tamamen anlayıp yapmak gerekiyor. diğer türlü bunu forumun yarısı beğenir yarısı beğenmez bir önemi yok