Navbar bana göre çok uzun biraz daha dar olabilirdi, iç sayfalarda da yeterli bilgi yok ve dolu dolu gelmiyor. Onun haricinde tasarım benim için okey hocam bu iki revize ile alırdım şahsen.

Emeğinize sağlık.