• 09-05-2026, 15:46:01
    #1
    Selamun aleyküm
    Geçen sene çift simli modelim ilk simde 4 ay değil 8 ay dayandı btk unuttu diyelim fakat bu sene direk aktif oldu 4 ay sonra kapanacak model İphone 15 pro tertemiz cihaz fakat şöyle 4 ay sonra satmak zor oluyor şimdi satıp 25-28 bine hangi yd cihazı almalıyım imei atılan sarj ve kamerası güzel olan tavsiyeniz nedir oyun oynamıyorum öyle pek
  • 09-05-2026, 16:04:35
    #2
    S23 ultra
  • 09-05-2026, 16:24:53
    #3
    polemiyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S23 ultra
    Önceden onu kullandım server kayıt vesaire kapanınca takas etmiştim sıfır arıyorum genelde
  • 09-05-2026, 18:16:53
    #4
    Android kullanamıyorsanız bir tane yedek 11 yd alın hocam varsa imkanınız. Yada en iyi ihtimal bi 13 alın yd geri kalan 4 ay onu kullanın
  • 09-05-2026, 18:22:41
    #5
    polemiyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android kullanamıyorsanız bir tane yedek 11 yd alın hocam varsa imkanınız. Yada en iyi ihtimal bi 13 alın yd geri kalan 4 ay onu kullanın
    Yok hocam satıp alabilirim durumlar yok piyasada iş yok zaten