Selamun aleyküm
Geçen sene çift simli modelim ilk simde 4 ay değil 8 ay dayandı btk unuttu diyelim fakat bu sene direk aktif oldu 4 ay sonra kapanacak model İphone 15 pro tertemiz cihaz fakat şöyle 4 ay sonra satmak zor oluyor şimdi satıp 25-28 bine hangi yd cihazı almalıyım imei atılan sarj ve kamerası güzel olan tavsiyeniz nedir oyun oynamıyorum öyle pek
YD iPhone satıp Xiaomi mantıklımı?
4
●126
- 09-05-2026, 15:46:01
- 09-05-2026, 16:24:53Önceden onu kullandım server kayıt vesaire kapanınca takas etmiştim sıfır arıyorum geneldepolemiyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2026, 18:22:41Yok hocam satıp alabilirim durumlar yok piyasada iş yok zatenpolemiyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle