• 07-05-2026, 23:38:37
    #10
    xmandalorian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Frontendde de bir o kadar kötü
    Hocam aslında agents.md ve diğer agents dosyalarını düzgün ve direkt olarak ne yapması gerektiği üzerine kurgularsanız 5.5'de frontend'de iyi işler çıkarıyor ama çok iyi kurgulanması gerekiyor.
  • 07-05-2026, 23:46:15
    #11
    5.4 ile bile harikalar yaratıyor.
  • 07-05-2026, 23:48:55
    #12
    Claude 6.25X Sağlayıcı
    HaktanOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında agents.md ve diğer agents dosyalarını düzgün ve direkt olarak ne yapması gerektiği üzerine kurgularsanız 5.5'de frontend'de iyi işler çıkarıyor ama çok iyi kurgulanması gerekiyor.
    otomatik eklenti var onu kullanıyorum artık codexe mcp ile backendi yaptırıyor planlatıyor yazdırıyor frontende gelince claude kendi devreye giriyor efsane oluyor ikisinin kombinesi
  • 07-05-2026, 23:55:12
    #13
    xmandalorian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otomatik eklenti var onu kullanıyorum artık codexe mcp ile backendi yaptırıyor planlatıyor yazdırıyor frontende gelince claude kendi devreye giriyor efsane oluyor ikisinin kombinesi
    Bu hangi eklenti hocam ?
  • 07-05-2026, 23:57:54
    #14
    Claude 6.25X Sağlayıcı
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hangi eklenti hocam ?
    https://github.com/jarrodwatts/claude-delegator
    ana mantığı bu ben kendim için özelleştirdim baya bi promptlarını vs. claudeye olabildiğince daha az iş bırakıyor
    claude frontend , test , buglarla ilgileniyor sadece bunu sayesinde bayada bi token kullanımını vs. optimize ediyor