xmandalorian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Frontendde de bir o kadar kötü
Hocam aslında agents.md ve diğer agents dosyalarını düzgün ve direkt olarak ne yapması gerektiği üzerine kurgularsanız 5.5'de frontend'de iyi işler çıkarıyor ama çok iyi kurgulanması gerekiyor.