• 07-05-2026, 21:55:42
    #19
    Ben de 1.5m araç için girmiştim iki hafta önce aldım aracımı bir sıkıntı yaşamadım çok şükür
  • 08-05-2026, 10:40:00
    #20
    Ben aldım araba. ama parayı akşam 17:10 da yatırdılar.
    Arabayı sabah 9-10 gibi aldım. Akşama kadar adamla bakışır durursunuz
    Galericilere mesaj atın gününüz geldiği zaman. Onlardan alırsanız bu kadar stres yaşamazsınız
  • 08-05-2026, 23:22:00
    #21
    Bende düşünüyorum da tam olarak şartlar nedir ? Hafta içi gitmeyi düşünüyorum da buradan da bilgi sahibi olmak istedim.