Fuzul ev kullanan varmı - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fuzul ev kullanan varmı
20
●
760
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Fuzul ev kullanan varmı
1
2
3
07-05-2026, 21:55:42
#19
MustafaSvkt
Ben de 1.5m araç için girmiştim iki hafta önce aldım aracımı bir sıkıntı yaşamadım çok şükür
08-05-2026, 10:40:00
#20
reprimond
Ben aldım araba. ama parayı akşam 17:10 da yatırdılar.
Arabayı sabah 9-10 gibi aldım. Akşama kadar adamla bakışır durursunuz
Galericilere mesaj atın gününüz geldiği zaman. Onlardan alırsanız bu kadar stres yaşamazsınız
08-05-2026, 23:22:00
#21
nakres
Bende düşünüyorum da tam olarak şartlar nedir ? Hafta içi gitmeyi düşünüyorum da buradan da bilgi sahibi olmak istedim.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler