• 30-04-2026, 07:07:14
    #1
    Arkadaşlar merhaba anakart ve işlemci soğutucuyu değiştirirken pinleri bükmemden dolayı yandı, şimdi anakart ve işlemciyi değiştirmem gerekiyor diyorlar am4 kullanıyordum anlayacağınız üzere o yüzden am4 gerçekten iyi bir anakart istiyorum, magx570'den dolayı mı bilmiyorum ama pc aşırı ısınıyordu özetle bana işlemci ve anakart önermenizi rica ediyorum teşekkürler.

    Corsair hx1200 güç kaynağı,
    MSI RTX3090 GAMİNG TRİO
    MAG RCORELİQUEİD 360RV2
    DD4-3600 16GBX2 CSKILLSİ
    970 EVO PLUS 1 TB
    AMD RYZEN 9 5900 X- YANDI
    MAG X570 TOMHAWK WIFI- İŞLEMCİ SOKETİ YANDIGI ICIN KULLANILAMAZ SANIRSAM,
  • 30-04-2026, 08:14:17
    #2
    İşlemcinin yandığına emin misiniz ? pinlerini düzeltip denediniz mi ?
  • 30-04-2026, 08:16:13
    #3
    Hocam dumanlar içinde kaldı 😆
  • 30-04-2026, 08:58:06
    #4
    GEçmiş olsun. içim gitti
  • 30-04-2026, 09:05:46
    #5
    Merhaba, geçmiş olsun. Bu fırsatla AM5’e geçerseniz daha iyi olur. İyi bir AM4 anakart, AM5 anakarttan pahalı. Umarım diğer bileşenler bozulmamıştır.
  • 30-04-2026, 09:41:37
    #6
    Geçmiş olsun kardeşim üzüldüm senin adına. 😕