görüşleriniz benim için değerli - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
görüşleriniz benim için değerli
2
●
102
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
görüşleriniz benim için değerli
27-04-2026, 09:22:29
#1
MaXeM
Bu siteyi yeni açtım sizce nasıl duruyor görüşleriniz benim için değerli
LİNK
27-04-2026, 09:26:03
#2
Fizz
Logo, footer, header ve resimlerin yükseklik, genişlik doğru ayarlanırsa güzel
27-04-2026, 11:32:49
#3
MaXeM
Fizz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Logo, footer, header ve resimlerin yükseklik, genişlik doğru ayarlanırsa güzel
hocam teşekkür ederim rica etsem bi ekran görüntüsü paylaşırmısın gördüğün sorunu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler