• 25-04-2026, 16:00:42
    #1
    15 pro almayı düşünüyorum sizce yepy sahibinden uygulamasından yenilenmiş alınır mı yenilenmiş almamın sebebi peşin fiyatına taksit yapması sizce almalı mıyım başka bir şekilde taksitle alabilir miyim
  • 25-04-2026, 16:02:29
    #2
    💰+50.000₺ PASİF GELİR
    Yenilenmiş telefon alınmaz hocam, alıpta memnun kalan görmedim
  • 25-04-2026, 16:03:34
    #3
    Sıfırdan daha pahalı satıyorlar hocam
  • 25-04-2026, 16:06:11
    #4
    Telefon bayim var elime ne kadar yenilenmiş telefon geldiyse hepsi sorunluydu hocam , temiz 2. el daha mantıklı.
  • 25-04-2026, 16:18:17
    #5
    Uzak dur.
  • 25-04-2026, 16:29:56
    #6
    vade farksız taksitler vs cazip görünse de renewed telefonlar ülkemizde pek amacına uygun yapıldığını söyleyemem. o yüzden temiz 2.el almanız çok daha mantıklı olacaktır
  • 25-04-2026, 19:23:16
    #7
    Слава Україні! 🇺🇦
    Yenilenmiş telefon işini becerebilen bir firma daha göremedim hocam, illa bir yerden falsosu oluyor. Ben çok güvenmiyorum ve tercih etmezdim açıkçası. 2. el almak daha cazip ve mantıklı geliyor bana.