• 25-04-2026, 15:41:29
    #1
    Spam mesajlar e devlet ile engellenmemiş miydi? Ne güzel bir süredir gelmiyordu mesaj dün akşamdan itibaren tekrar gelmeye başladı

  • 25-04-2026, 15:42:06
    #2
    Yani bir algoritma geliştirdiler aşmak için
  • 25-04-2026, 15:43:05
    #3
    Gold üye
    api ile gönderimde e imza istenmiyor büyük ihtimal api ile gönderim sağlıyorlardır.
  • 25-04-2026, 15:46:48
    #4
    Sapık çok hocam, bu işle uğraşanlar da merak ettiğim bir soru var karısına, kızına saçma sapan bir ton mesaj gitse ne yaparlar.
    O yüzden her mesaj da .................................................. ........... diye saydırıyorum.
    Engellesen de farklı numara ile gönderiyorlar.
  • 25-04-2026, 15:47:21
    #5
    Maalesef her türlü illegalde açık bulmada üstümüze yok, yeterki bize yasak desinler öyle bir milletiz