Neler oluyor arkadaşlar anlamadım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Neler oluyor arkadaşlar anlamadım
18
●
762
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Neler oluyor arkadaşlar anlamadım
1
2
3
22-04-2026, 01:19:42
#1
lulzsec37
Türk Telekom ev internetlerine birşey oldu an itibariyle erişim yok ve herkezin öyleymiş
22-04-2026, 01:20:35
#2
pale100
Arıza vardır bölgenizde hocam bizde sorun yok
22-04-2026, 01:20:44
#3
WxTimer
Bir ajanstan fazlası
Günlerdir yavaşlıklar var. Berbat ve *********** bir firma gerçekten
22-04-2026, 01:21:30
#4
EnesYUKA
Türknet kullanıyorum bende 10 dklık kesinti yaşadım mahallede yaşandı bizimde evet ama hemen düzeldi.
22-04-2026, 01:22:15
#5
dadayli
bende sorun yok hocam bölgeseldir belki.
22-04-2026, 01:22:28
#6
HopeGK
CS oynuyordum, bağlantı kesildi.
22-04-2026, 01:22:39
#7
lulzsec37
pale100 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arıza vardır bölgenizde hocam bizde sorun yok
Ozaman bölgesel
22-04-2026, 01:22:45
#8
greenmile
şu an tt ev internetiyle giriyorum hiç sorun yok, bölgeseldir.
22-04-2026, 01:23:19
#9
lulzsec37
dadayli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende sorun yok hocam bölgeseldir belki.
Bagzı arkdaşlarda da sorun varmış hocam bölgesel zannettim ama degil
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler