• 21-04-2026, 20:47:11
    #1
    Merhabalar, türkiye'de yaşıyorum ve şahıs şirketim var wise veya revolut ile ödeeme alıp gönderebilir miyim? banka swiftler çok komisyon alıyor
  • 21-04-2026, 21:11:02
    #2
    En iyisi sanırım
    Hayır, Wise için yurtdışında şirket, Revolut için ise bildiğim kadarıyla yurtdışında oturum izni gerekli.