Uygulama giriş hatası hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Uygulama giriş hatası hakkında
2
●
62
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Uygulama giriş hatası hakkında
21-04-2026, 13:50:21
#1
Medyadukkani
Platin üye
Merhabalar. Hadi uygulamasına girerken bu hatayı veriyor. Bunun bir çözümü var mıdır. Yardımcı olabilecek varsa PM vega Whatsappdan ulaşabilir mi.
21-04-2026, 14:11:44
#2
bycida
Rootlu yurtdışı cihazı kullanıyorsun root programı hangisi ise oraya girip bu uygulamaya rootu gizlemen lazım
21-04-2026, 14:34:38
#3
Medyadukkani
Platin üye
bycida adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rootlu yurtdışı cihazı kullanıyorsun root programı hangisi ise oraya girip bu uygulamaya rootu gizlemen lazım
Teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler