• 18-04-2026, 16:57:45
    #1
    Suanda profildeki logom animasyonlu olsada sanki yukarı ve assagıdan cekik gibi ?
    Eski mi iyi yoksa suanki mi ?
    ESKİ:
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Mevcut profiliniz 270x480 olduğu için büzülmüş gözüküyor. 1x1 orantısında yaparsanız sorun kalmaz.
  • 18-04-2026, 16:59:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elinize sağlık profil gif nerden yapmaktasınız ?
  • 18-04-2026, 17:01:38
    #3
    Aktif profil avatarınız daha iyi ama tabi dediğiniz gibi revize etmeniz gerekecek.
  • 18-04-2026, 17:03:18
    #4
    Noura adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık profil gif nerden yapmaktasınız ?

    Google flow hocam bu aiyi sır gibi saklıyor insanlar valla : D
    sınırsız görsel üretme günlük 120 kredi ücretsiz 1 video 20 kredi felan anlık 4 video veya 4 fotograf üretebiliyorsunuz.
    Muazzam bir sey dikey ve yatay secme var profil fotografın hafif üstdek cekik gibi dikey sectigim icin bence yatay denicem bir dahakine.
  • 18-04-2026, 17:59:24
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    TASARIM AJANSI
    Mevcut profiliniz 270x480 olduğu için büzülmüş gözüküyor. 1x1 orantısında yaparsanız sorun kalmaz.
  • 18-04-2026, 18:00:40
    #6
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevcut profiliniz 270x480 olduğu için büzülmüş gözüküyor. 1x1 orantısında yaparsanız sorun kalmaz.
    teşekkürler hocam.
  • 18-04-2026, 18:00:54
    #7
    TASARIM AJANSI
    Neleryokki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam.
    Rica ederim.
  • 18-04-2026, 18:22:20
    #8
    şu an ki iyi hocam.
    elinize sağlık.