Hala Cursor Kullananlar Var - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hala Cursor Kullananlar Var
9
●
676
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hala Cursor Kullananlar Var
1
2
18-04-2026, 11:49:15
#10
mertkann
@
Oribu
;
Electron değil.
Tabi ki çok daha iyi olur cursor roocode içine entegre edip kullanmak ama ben hız ve stabilite için bunu kullanıyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler