Konu
Hala Cursor Kullananlar Var
18-04-2026, 11:49:15
#10
mertkann
@
Oribu
;
Electron değil.
Tabi ki çok daha iyi olur cursor roocode içine entegre edip kullanmak ama ben hız ve stabilite için bunu kullanıyorum.