• 14-04-2026, 18:33:16
    #1
    arkadaşlar nasıl bir sistem yapsam ya.
    aklımda çizgifilm olusturan bır sıstem var
    onun dısında aklınıza bır sey gelıyor mu ?
    çizgifilm olusturan youtube ıcın kullanır mıydınız kullanırsanız ne kadar oderdınız ?
  • 14-04-2026, 18:36:42
    #2
    Yaptığın çizgi filmleri pazarlamak yerine youtube sen yüklenen kendine ait olsa daha az çaba ile belki daha çok kazanırsın. Çizgi film satmak bence daha zor. Kolay gelsin
  • 14-04-2026, 18:41:28
    #3
    hocam soru babında sordum kesın yapacam dıye bır sey yok zaten yapması zor bır sey bır de apisini yapmak ugrastırıcı olur talep var mı dıye sordum