• 13-04-2026, 07:23:49
    #10
    Yıl 2006 Harbiye'den İstiklal caddesine yürürken "Evlensek mi" dedim. Çok şükür 2 kızımız var, 20 sene olmuş. Şimdiki zamanda erkek adayların işleri biraz daha zor, sosyal medya vs. En iyisi olsun sizler için.
  • 13-04-2026, 08:21:07
    #11
    İçinizde en kötüsü benim galiba evlenmeyi eski eşim istemişti en son 2 yıl sonra tamam demiştim teklif falanda olmadı 5 yıl flört 12 yıl evlilik sürdü belki organizasyon ile 24 de çıkarabilirim 😀😀😀
  • 13-04-2026, 09:08:23
    #12
    R10 Sigortacısı
    gurmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçinizde en kötüsü benim galiba evlenmeyi eski eşim istemişti en son 2 yıl sonra tamam demiştim teklif falanda olmadı 5 yıl flört 12 yıl evlilik sürdü belki organizasyon ile 24 de çıkarabilirim 😀😀😀
    Mado da tatlı yerken hiçbir ek faaliyet olmadan Çok küçüktük aklıma biel gelmedi bir hazırlık
  • 13-04-2026, 09:17:40
    #13
    Ben bebek sahilde bir yat kiralamıştım 1 saatliğine hem uygun oluyor hem fotoğraf çekimi de yapıyolar ikramları vs veriyolar yüzük alıp gittiydim ben
  • 13-04-2026, 09:26:03
    #14
    Üsküdar sahilde araba otururken etmiştim ekstra bir etkinlik olmadan
  • 13-04-2026, 23:01:25
    #15
    Boğazda teknede lazerle köprüye ismini yazıp teklif ettim güzel birde klip çekimi oldu yemek vs güzel geçti
    Çekimi kalitesini merak ediyorsan gönderebilirim
  • 13-04-2026, 23:06:31
    #16
    İnsan, cevabını bildiği bir soruyu sormak için neden bu kadar çabalar?
  • 13-04-2026, 23:07:52
    #17
    Kurumsal PLUS
    İstanbul marinada yat kiralamıştık çok güzeldi. 5 sene olmuş
  • 18-04-2026, 15:15:34
    #18
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mado da tatlı yerken hiçbir ek faaliyet olmadan Çok küçüktük aklıma biel gelmedi bir hazırlık
    Önemli olan huzuru ve azda olsa Mutluluğu yakalamak eh işte birde erkek olarak hata yapmaktan vaz geçersek kadın zaten idare her zaman ediyor genelde galiba biz laik olmayı beceremiyoruz onlara ...