Konu
Evlenme Teklifini Nerede Yaptınız ?
13-04-2026, 07:23:49
#10
mobilecom
Yıl 2006 Harbiye'den İstiklal caddesine yürürken "Evlensek mi" dedim. Çok şükür 2 kızımız var, 20 sene olmuş. Şimdiki zamanda erkek adayların işleri biraz daha zor, sosyal medya vs. En iyisi olsun sizler için.