• 10-04-2026, 15:11:05
    #1
    Merhabalar,
    İçişleri Bakanlığı Resmi Gazete'de gündüzleri de bekçilerin devriye atmasıyla alakalı bir yönelge yayınladı.
    Haliyle bekçi alımı yapılacak kamu ilanları sayfalarında da bu bilgiler var, aynı zamanda https://www.r10.net/sorum-var/474299...lisacagim.html Türk Hava Yolları için de Pazar günü görüşmeye gideceğim fakat Bekçilik daha cazip geliyor bilemedim.

    Lise mezunu KPSS istemeden alması talebin çok olacağını ve dayı amca hala teyze gerektirdiğini ön gösteriyor, bakalım hayırlısı Bekçilik için de düşünüyorum.
  • 10-04-2026, 15:12:50
    #2
    Kategori Moderatörü
    Ne işin var hocam bekcilikle THY girebiliyorsaniz düşünmeyin polislik vs
  • 10-04-2026, 15:13:26
    #3
    bende ilgileniyordum cebime baktım torpilim yok sonra vazgeçtim.
  • 10-04-2026, 15:14:00
    #4
    ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende ilgileniyordum cebime baktım torpilim yok sonra vazgeçtim.
    Benim cebimde torpil var, patlatabilirsem patlatıcam inşallah sürece varabilirsek
  • 10-04-2026, 15:14:34
    #5
    🔸TRENDYOL DANIŞMANLIK🔸
    thyde çalışmak varken bekcilik mi

    yok hocam kalsın


    thy güzeldir, abim 5 yıldır çalışıyor
  • 10-04-2026, 15:15:10
    #6
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim cebimde torpil var, patlatabilirsem patlatıcam inşallah sürece varabilirsek
    Herkes patlatıyor sen patlatmazsan ayıp olur hocam yardır geç. Bizim gibiler izler sizi.
  • 10-04-2026, 15:15:51
    #7
    ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes patlatıyor sen patlatmazsan ayıp olur hocam yardır geç. Bizim gibiler izler sizi.
    Estağfirullah ama maalesef ben hak adalet olsun isterim ama herkes torpili patlatıyorken benim patlatmamam ayıp olur
  • 10-04-2026, 15:16:46
    #8
    herkeste torpil var bizde kızkaçıran takas edecek varmı
  • 10-04-2026, 15:17:22
    #9
    Nasıl yani? Düz lise mezunuyum ve 28 yaşındayım.Şimdi gidip sınavsız vs başvuru yapabilir miyim bekçiliğe?