Merhabalar,
İçişleri Bakanlığı Resmi Gazete'de gündüzleri de bekçilerin devriye atmasıyla alakalı bir yönelge yayınladı.
Haliyle bekçi alımı yapılacak kamu ilanları sayfalarında da bu bilgiler var, aynı zamanda https://www.r10.net/sorum-var/474299...lisacagim.html Türk Hava Yolları için de Pazar günü görüşmeye gideceğim fakat Bekçilik daha cazip geliyor bilemedim.
Lise mezunu KPSS istemeden alması talebin çok olacağını ve dayı amca hala teyze gerektirdiğini ön gösteriyor, bakalım hayırlısı Bekçilik için de düşünüyorum.
Polis bekçi olmak hakkında
14
●470
- 10-04-2026, 15:11:05
- 10-04-2026, 15:14:00Benim cebimde torpil var, patlatabilirsem patlatıcam inşallah sürece varabilirsekozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2026, 15:14:34thyde çalışmak varken bekcilik mi
yok hocam kalsın
thy güzeldir, abim 5 yıldır çalışıyor - 10-04-2026, 15:15:10Herkes patlatıyor sen patlatmazsan ayıp olur hocam yardır geç. Bizim gibiler izler sizi.SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2026, 15:15:51Estağfirullah ama maalesef ben hak adalet olsun isterim ama herkes torpili patlatıyorken benim patlatmamam ayıp olurozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle