Bır marka öneremicem fakat dışarıdan dolum kartuşu kabul eden ürünleri tercih etmende fayda olcaktır, yoksa benim gibi bir hata ile illa orjinal kartuş ile çıktı alan bir yazıcı alacak olursan kartuş ücretleri cok pahalıya geliyor bu sefer kullanasın gelmiyor.