PC Sonuçları İyi Mi? | R10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PC Sonuçları İyi Mi? | R10+
8
●
152
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
PC Sonuçları İyi Mi? | R10+
04-04-2026, 03:08:31
#1
İbrahimH
Arka planda kod vb. ile işler yapılıyor ve tam hava almıyor şuan.
Arka planda bir şeyler çalışırken böyle.
Memory 8 GB oda %90 dolu diye düşük sanırım.
04-04-2026, 03:11:23
#2
lwur
xpanel dünyanın en iyisi.
dikkat et bilgisiyar yanmasın
04-04-2026, 03:12:23
#3
MevLut
donanim.net
92 derece normal değil hocam. Sınıra dayanmış.
04-04-2026, 03:16:59
#4
İbrahimH
rabelscomtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dikkat et bilgisiyar yanmasın
MevLut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
92 derece normal değil hocam. Sınıra dayanmış.
3-4 yıl önce 0 aldık, macun hiç değişmedi
1-2 saat bu derecelerde oynuyorum pek bişe olmuyor.
04-04-2026, 03:22:59
#5
SEOKOZ
Sıkıntılı bir seviyede hocam temizletin.
04-04-2026, 03:38:38
#6
cengizhan61
Sosyal Medya Uzmanı
Hocam kac gb ram var bilgisayarda
04-04-2026, 03:56:55
#7
İbrahimH
cengizhan61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam kac gb ram var bilgisayarda
8 GB var, yoğun kullandığım için hep %90 üstü ve vram 4 olduğundan ona paslıyor birazınıda
04-04-2026, 04:39:33
#8
_salih_t
Kış için iyi hocam üşümezsiniz 😀
04-04-2026, 09:21:30
#9
İbrahimH
_salih_t adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kış için iyi hocam üşümezsiniz 😀
Çok yakıyor hocam, su gibi terliyoruz 🤣
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler