2dk da bu seviye rahat olan kızla hiçbirşey düşünmem kendimi geliştirmem gerekiyor. Rakipler uçuyo ben de gaza geldim bir an goygoy. Az daha kapılıyordum isteseydim zaten devam ettirirdim engelledim bile.
Not : Değerli r10 üyeleri rahatsızlık verdim sanırım hepinizden özür dilerim böyle yanlış tanınmak istemiyorum iyi forumlar uzun bir ara yokum artık kendinize iyi bakın seviliyorsunuz ❤️🫶
Hepiniz çok değerlisiniz iyi ki varsınız ama bazen gaza gelip çıvıtıyoruz ve sonuçlarını düşünmeden bu nedenle yine ben dinlenme moduna geçiyorum 2 - 3 ay yokum artık forumda

