• 02-04-2026, 22:52:16
    #1
    Selamlar
    Bedelli Askerlik ücreti 417 bin TL olarak kabul edilmiş.
    Şimdi tecilimi bozsam 333 Bin TL mi öderim yoksa 417 mi? Resmi gazetede yayınlanması gerekiyor galiba geçerli olması için.
    Beni çok acil aydınlatır mısınız?

    Kaynak:
    https://www.hurriyet.com.tr/gundem/b...dildi-43142381
  • 02-04-2026, 22:54:43
    #2
    Gerçi tecilimi bozabilmek için muayne vb süreçler var dimi.. Galiba 417'yi ödeyeceğiz.
  • 02-04-2026, 22:57:32
    #3
    💚 R10.NET 💚
    Resmi gazetede yeni tarife yayınlandı ise yeni ücret geçerli olur.
  • 02-04-2026, 22:59:11
    #4
    Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi gazetede yeni tarife yayınlandı ise yeni ücret geçerli olur.
    Resmi gazete hemen ertesi gün mü yayınlanıyor. Yani muayneye gidecek sürem yok galiba değil mi?
  • 02-04-2026, 22:59:50
    #5
    Resmi gazetede henüz yayımlanmadı 333 bin ödersiniz.
  • 02-04-2026, 23:01:12
    #6
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi gazetede henüz yayımlanmadı 333 bin ödersiniz.
    Resmi gazete tam olarak ne zaman yayınlanıyor tahmini? yani yarın hemen aile hekiminde muayene olsam yetişir mi?
  • 02-04-2026, 23:24:42
    #7
    1 aydır zam geleceği belliydi daha önce yapsaydınız keşke Gece yada sabaha karşı resmi gazete yayınlanacak. 417.000 TL geçmiş olsun.
  • 02-04-2026, 23:25:26
    #8
    turkmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 aydır zam geleceği belliydi daha önce yapsaydınız keşke Gece yada sabaha karşı resmi gazete yayınlanacak. 417.000 TL geçmiş olsun.
    Umarım yayınlanmazda yarın hallederim.
  • 02-04-2026, 23:26:49
    #9
    engincolak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım yayınlanmazda yarın hallederim.
    Geç kaldın hocam bence çoktan, muayene olsan bile banka sistemi kilitleniyor ödeme olmuyor. Yılbaşından önceki hafta zam geleceği için ödemelerde sorun oluyordu.