• 31-03-2026, 23:28:30
    #1
    Selam dostlar müşteriye jobtogo aracılıgı ile fatura kestim kdv ödenmiş sizce beni şikayet etse herhangi bir sorun olurmu jobtogo 250 bin liraya kadar sorun olmayacagını söylüyor yanıtlarsanız sevinirim 5200 lira idi fatura
  • 31-03-2026, 23:29:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    250 binlirayi geçiyor demek ki : )
  • 31-03-2026, 23:29:55
    #3
    yok ya hocam keşke sorun olmaz demi ya 5200 lira bir şeydi
  • 31-03-2026, 23:31:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler 1 adet vergi borcu ödemeyi hak kazandınız...
    : )
  • 31-03-2026, 23:31:53
    #5
    hocam ama faturalandırılmış bir tutardı
  • 31-03-2026, 23:33:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    jobtogo 250 bin liraya kadar sorun olmayacagını söylüyor ama söylemenin üstün de rakam oynuyor ipte Durmaz : )
  • 31-03-2026, 23:33:37
    #7
    Jobtogo’nun kendi sözleşmesinde, tek seferlik hizmetten doğan arızi kazançta belli bir limite kadar platformun hizmet bedeli için fatura düzenlediği, ama limit aşılırsa veya aslında fatura/SMM senin tarafında kesilmesi gerekirken kesilmezse sorumluluğun tamamen hizmet verende olduğu yazıyor. Ayrıca Jobtogo kendisini sadece aracı platform olarak tanımlıyor.


    Bir de rakam tarafı önemli:
    GİB kaynaklarında 2025 yılı arızi kazanç istisnası 280.000 TL, 2026 yılı için ise 350.000 TL olarak yer alıyor. Yani “250 bin liraya kadar sorun olmaz” ifadesi resmi eşik gibi görünmüyor; en azından güncel resmi tutar bu değil.
    Benim net kanaatim:
    Tek seferlik iş ise büyük bir problem çıkma ihtimali daha düşüktür.
    Ama süreklilik varsa, müşteri şikâyet ederse inceleme açılabilir ve Jobtogo’nun “250 bine kadar sorun olmaz” sözü seni hukuken tam korumaz.
  • 31-03-2026, 23:35:28
    #8
    hocam korkutma ya 5200 lira kestim zaten kdv sini ödedik sorun olurmuki
  • 31-03-2026, 23:44:48
    #9
    çok yardımcı oldun saol