Bu bilgisayar alınır mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu bilgisayar alınır mı?
10
●
232
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu bilgisayar alınır mı?
1
2
30-03-2026, 17:22:30
#10
agah34
inceprivate adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
attığınız gaming leptop oyun vs oynanmayacaksa, render ve çizim yapılacaksa macbook alınmalı bence
macbook olmaz hocam 3d işinde maalesef
30-03-2026, 17:47:02
#11
yaslan
16 ram yetmez hocam, min 32 Gb, diyer özellikler iyi gibi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler