[BETA TEST] Yeni Nesil QR Menü Yazılımı | Detaylı Test ve Geri Bildirimlerinizi Bekliyorum!
Selamlar Değerli hocalarım,
Bir süredir üzerinde çalıştığım, hız ve kullanıcı deneyimini merkeze alan QR Menü projemde beta aşamasına gelmiş bulunmaktayım. Yazılımı ticari satışa sunmadan önce, sistemin "röntgenini çekecek", hataları yakalayacak ve geliştirme önerileri sunacak deneyimli test kullanıcılarına ihtiyacım var.
Sektörün içinden gelen sizlerin eleştirileri, projenin son halini almasında benim için en büyük rehber olacak.
TEST edebilecek hocalarım özelden iletişime geçebilirler, restoran, cafe sahipleri hocalarıma ücretsiz QR menü sunup test etmelerini isteyeceğim, ya da ilgisi olan veya test edebilirim diyen hocalarım lütfen WhatsApp veya Ö.M ile iletişime geçebilirsiniz.
bir kaç görsel bırakacağım, detaylı testi sizlerin yapmanızı istiyorum, neler eksik,neler fazla, ne eklenebilir, neler çıkartılmalı sizlerden bilgi almak istiyorum.


Bir kaç bayi paneline ait görseller...
Daha detaylı, müşteri paneli ve bayi panelini test etmenizi isteyeceğim, ilgilenen hocalarım lütfen iletişime geçebilirler mi?
-
