• 29-03-2026, 10:49:40
    #1
    Merhabalar
    Eve yeni tost makinesi almak istiyorum
    Önerdiğiniz veya kullandığınız memnun olduğunuz marka modeller varsa aşağı belirtirseniz sevinirim.
    İyi forumlar.
  • 29-03-2026, 10:54:38
    #2
    philips hd 5000
  • 29-03-2026, 11:03:07
    #3
    Tolga26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Eve yeni tost makinesi almak istiyorum
    Önerdiğiniz veya kullandığınız memnun olduğunuz marka modeller varsa aşağı belirtirseniz sevinirim.
    İyi forumlar.
    ocak üstü döküm olanlardan al. bozulma risk yok ve süper yapıyor
  • 29-03-2026, 11:09:48
    #4
    Bence döküm almayın benim arkadaşım şikayetçi, kullanamıyor bile. Boyutu biraz büyük tercih edin derim, en azından tost ekmeği değil de normal ekmek de kullandığınız zaman rahat sığabilmeli.
  • 29-03-2026, 11:24:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Döküm almanızı tercih etmem şuan kullandığımız döküm tam tost tadı alamıyorum