• 27-03-2026, 16:07:08
    #1
    Merhaba, aylık ödemeyi 3 kez çekim yaptı sistem, kendileri fazla aldığı ödemeyi iade ediyorlar mı yada ne yapmalıyım?
  • 27-03-2026, 16:09:50
    #2
    1-2 gün bekleyin isterseniz Sonrasında iade hâlâ gelmediyse play store u chrome veya pc den açın Ödemeler ve aboneliklerde harcama özeti kısmı var Ordan itiraz edersiniz Benden fazla para çekti diye
  • 27-03-2026, 16:15:10
    #3
    YAppPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 gün bekleyin isterseniz Sonrasında iade hâlâ gelmediyse play store u chrome veya pc den açın Ödemeler ve aboneliklerde harcama özeti kısmı var Ordan itiraz edersiniz Benden fazla para çekti diye
    Hocam kontrol ettigimde fazla cekilen 2 tutar durumunda iptal edildi yazıyor, bahsettiginiz alanda bu durumda kendileri iade yapacaktır sanırım
  • 27-03-2026, 16:16:53
    #4
    DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kontrol ettigimde fazla cekilen 2 tutar durumunda iptal edildi yazıyor, bahsettiginiz alanda bu durumda kendileri iade yapacaktır sanırım
    Evet hocam, bankaya iade ederler bankada 2-8 iş günü içinde genellikle iade ediyor