Bir ricam olacaktı arkadaşlar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir ricam olacaktı arkadaşlar
2
●
218
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bir ricam olacaktı arkadaşlar
24-03-2026, 04:04:15
#1
Class34
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar boş zamanı olupta 2 dk trendyol yemeksepetinden sipariş verebilirmisiniz degerlendirme yapıp rica etsem . Açıklama kısmına test r10 yazarsaniz çok sevinirim 🙏🙏
24-03-2026, 04:40:30
#2
LekeBebek
Millete gece gece tavuklu pilav mı yedircen hocam .d
24-03-2026, 05:10:46
#3
Onur89TR
Canım çekmedi değil. De yer uzak
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler