yeni üyeyim. üyelik paketlerine şöyle bir göz gezdirdim de 100k civarı fiyatlar gördüm. insanlar bunları alıp burada ne iş yapıyor da bu kadar para kazanıyor pek anlayamadım.
mantığı ne bunların?
üyelik paketleri hakkında
6
●158
- 23-03-2026, 21:56:09gezindikçe öğrenirsiniz hocam, akışına bırakın. iyi forumlar
- 23-03-2026, 21:58:12valla 3 aydır geziyorum ama anlayamadım.hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2026, 22:00:31Konuları üste çıkarma mesaj limitleri gibi özellikler mevcut hocam ama şu piyasada işe yarıyormu bilmiyorum
- 24-03-2026, 11:53:29- Ticari konuların düzenli olarak kategorilerde yukarı taşınması
- Forum içi güven ve prestij
- Daha fazla mesaj hakkı ve konu açma limitlerinin genişletilmesi
Amaçlarıyla alınıyor.
